Dla AOW bardzo istotna jest, zakrojona na szeroką skalę, współpraca z brokerami. Przez 20 lat funkcjonowania na rynku zbudowaliśmy sieć brokerów działających na terenie całej Polski. Do tej grupy należą: pośrednicy kredytowi, biura rachunkowe, kancelarie adwokackie oraz osoby indywidualne, a także nasi zadowoleni ze współpracy Klienci.

AOW skutecznie pomaga rozwijać się mikro, małym i średnim firmom. Jeżeli będziecie pośredniczyć w podpisaniu przez nas umowy z Klientem, to wypłacimy za to 10% naszej prowizji stałej od każdej zamkniętej transakcji. Prowizję wypłacamy za cały okres trwania umowy – nawet jeżeli Klient w międzyczasie zmienia formę prowadzonej działalności.

Wystarczy, że podasz nam nazwę firmy i numer kontaktowy (lub adres e-mail) potencjalnego Klienta i możesz zacząć pobierać prowizję od każdej wykupionej przez nas, a następnie spłaconej przez odbiorcę, faktury.

Przykładowo: jeżeli Klient będzie nam co miesiąc przekazywał do wykupu faktury o wartości 350 tys. PLN, z 30 dniowym terminem płatności – możesz od nas otrzymywać nawet 1000 PLN co miesiąc.

Co musisz zrobić aby rozpocząć współpracę z AOW

W celu rozpoczęcia współpracy z AOW należy pobrać Umowę Brokerską, wypełnić jej brakujące elementy i wysłać na nasz adres dwa podpisane egzemplarze. Cała współpraca pomiędzy nami, a brokerem odbywa się on-line. Po otrzymaniu podpisanej umowy zostanie utworzone indywidualne konto brokera. Instrukcja logowania znajduje się w Strefie Brokera.

Nowego Klienta należy zgłosić po zalogowaniu się na swoje konto, wykorzystując zakładkę „Rejestracja klientów” i wypełniając odpowiednie pola. Dodatkowo trzeba załączyć też formularz zgłoszeniowy w wersji papierowej do pobrania. Każde zgłoszenie zostanie przypisane do osoby prowadzącej, z którą można kontaktować się mailowo (imię.nazwisko@aow.pl) w celu przesłania lub otrzymania dodatkowych informacji. Broker ma też podgląd na status danego zgłoszenia oraz jego szczegóły.