Co musisz zrobić aby rozpocząć współpracę z AOW?
W celu rozpoczęcia współpracy z AOW należy pobrać Umowę Brokerską, wypełnić jej brakujące elementy i wysłać na nasz adres dwa podpisane egzemplarze. Cała współpraca pomiędzy nami, a Brokerem odbywa się on-line. Po otrzymaniu podpisanej umowy zostanie utworzone indywidualne konto brokera.
Przebieg procesu logowania dla Brokera.
- Po podpisaniu umowy otrzymacie na, podany w umowie adres e-mail, login i hasło tymczasowe oraz link do logowania.
- Do Strefy Brokera można się też zalogować poprzez przycisk LOGOWANIE, widoczny zawsze w prawym górnym rogu strony głównej AOW.
- Przy pierwszym logowaniu zostaniecie poproszeni o zmianę hasła tymczasowego na własne. Hasło musi się składać co najmniej z 8 znaków i posiadać co najmniej jedną dużą literę oraz jedną cyfrę.
- W przypadku zapomnienia swojego hasła prosimy o kontakt mailowy na adres aow@aow.pl lub telefoniczny pod numer +48 34 372 04 76. Zostanie nadane nowe hasło tymczasowe, które należy zmienić na właściwe przy kolejnym logowaniu do systemu.
Zgłaszanie klientów
Nowego Klienta można zgłosić po zalogowaniu się na swoje konto, wykorzystując zakładkę „Rejestracja klientów” i wypełniając odpowiednie pola. Każde zgłoszenie zostanie przypisane do osoby prowadzącej, z którą można kontaktować się mailowo (imię.nazwisko@aow.pl) w celu przesłania lub otrzymania dodatkowych informacji. Broker ma też podgląd na status danego zgłoszenia oraz jego szczegóły.
Prezentacje i materiały promocyjne
Możemy przekazać Brokerom z którymi współpracujemy, specjalnie przygotowane materiały zawierające informacje na temat szczegółów oferty, dzięki którym będzie można skutecznie zapoznać Klienta z marką.